Sunday, March 28, 2010

SELAMAT HARI LAHIR SAYANG








Kebanggaanku..

Dikau hadir disaat kami kehilangan

Sekurang-kurangnya mengubat hati kerinduan pada yang pergi

Bibirmu cepat menyebut dan belajar

Selamat hari lahir sayang

Jadi anak yang soleh pada ummi dan abi

Haikal anak bonda

12 comments:

ummu_humaiirra said...

cik su humaiirra' pun nak ucapkan selamat hari lahir untuk haikal..hehehe.....hehehe

qudwaH_Humaira' said...

ummu_humaira:

"terima kasih makcik" kata haikal.

mualimsmkapedalaman said...

cmel sggh..=)

Syahadah al-Hafeezah said...

salam aye. takder shoutbox hehe. tu anak menakan aye yer. sebijik macam ayer. ngeee~

dik, jemput ke blog kak syahadah. I got something for you. Sudilah terima :)

Al-Fateh said...

Haikal...

Satu daripada dua insan yang belum pernah ku temui.

Selamat hari Lahir. :)

qudwaH_Humaira' said...

kak syahadah_hafeezah:

subhannallah ! ada ke pertandingan begini? ni 1st time aye dengar citer macamni kak..

terima kasih banyak2. cantik pada bunga dan warna sahaja x penting kan sebenarnya kak..isi dakwah dan pencerahan..by the way terima kasih..

nanti aye respon ya..

qudwaH_Humaira' said...

al-fateh:

siapa lagi sorang ?

Al-Fateh said...

Lagi sorang adalah...

abangah :)

Al-Fateh said...

Tengok Haikal macam berminat je dgn sayur2 tu. Dia makan sayur tak ? :)

Gambar ke-3 tu, nampak macam dah besar dah. Tu yang latest ke ? atau gambar 1 dan 2 tu yang latest ?

qudwaH_Humaira' said...

alfateh:

semakin kebawah semakin muda..

ShohwatuL_Islam said...

hepi birthday to haikal too.. x de hadiah nk bg...bg big hug n kiss to Haikal...mohon bonda yg sampaikn..

qudwaH_Humaira' said...

shohwatul_islam:

haikal minta hadiah la..dia kata kena bagi juga..minta playcard untuk belajar mewarna..hehe