Tuesday, October 27, 2009

BERFIKIR TENTANG BISNES



Alhamdulillah…

Saya agak terganggu beberapa hari ini dengan sms-sms yang berbentuk memujuk mengajak saya menyertai perniagaan. Malah tawaran yang besar diberikan kepada saya untuk usaha dalam bidang perniagaan ini.

Puas nak dipujuk hati untuk meminati bidang ini, namun setakat ini usaha masih tidak berjaya. Saya tahu, dikalangan rakan-rakan saya juga sudah menjadi usahawan muda. Teman paling rapat juga baru-baru ini meminta bantuan saya mendapatkan sumber untuk usahanya menggiatkan lagi perniagaan internetnya. Wah, sungguh bergaya kalian ya.

Doa-doakanlah agar Allah buka hati saya. Ngee~ (^_^). Kepada yang senior, mohon tunjuk ajar.

Saya sedang membuat pertimbangan minat.

  1. Halal
  2. Berkat
  3. Syurga
  4. Jihad
  5. Pendidikan
  6. Web
  7. Bahan bacaan
  8. Mengajar
  9. Sains
  10. Wanita
  11. Rumah tangga
  12. Generasi muda
  13. Anak-anak
  14. Islam

Baiklah..sekadar coretan..sambung belajar yok.

No comments: